استارتاپ ماشین سنگین

استارتاپ مکان یابی لشکر کامیون چیست؟ استخراج خودمختارCogniMine چیست؟

خردمندنژاد 692

استارتاپ ماشین سنگین برتر اتوماسیون خودروهای تجاری
مکان یابی - لشکر کامیون
استارتاپ ماشین سنگینLocomation مستقر در ایالات متحده ، Autonomous Relay Convoy offers را ارائه می دهد ، یک پلت فرم برای جوخه کامیون ها. با رسیدن به بزرگراه ها ، کامیون ها در یک کاروان متصل جمع می شوند که در آن یک کامیون انسان محور به عنوان کامیون راهنماعمل می کند. رانندگان دیگر در کامیون های دیگر استراحت می کنند در حالی که کامیون های آنها خودشان رانندگی می کنند. رانندگان در پیچ ها نقش اصلی را بر عهده می گیرند و از سفری ایمن لذت می برند.
رانندگان انسانی امکان 24ساعت درروز 7 روز هفته، حمل و نقل طولانی کالا و محصولات را فراهم نمی کنند. از آنجا که روال رانندگان کامیون رو به اتمام است ، اغلب ایمنی جان و کالاهای آنها را نیز به خطر می اندازد. استارتاپ ماشین سنگین در حال کار بر روی راه حل های خودمختار مانند Truck Platooning برای افزایش کارایی حمل و نقل کالا هستند.


 
کاربرگرامی فروشگاه اینترنتی اُور یدک ، لطفا برای جستجوی هرگونه قطعه مکانیکال ، لوازم یدکی ، قطعات الکترونیک و تزئینات و تعمیرات خودروهای سنگین ، در لینک زیر به فروشگاه اوریدک مراجعه فرمائید
http://www.overyadak.com/eshop/


استخراج خودمختار، CogniMine استارتاپ ماشین سنگین 
عملیات انفجار در صنعت معدن بسیار معمول است - تهدید بزرگی برای معدن کاران. راه حل های خودمختار برای به حداقل رساندن نیاز به کارگران انسانی در عملیات استخراج پر خطرتر. وسایل نقلیه خودمختار خارج از جاده در چنین مکان هایی فعالیت می کنند و مواد را به معادن به داخل و خارج منتقل می کنند تا بار کارگران را کاهش دهند.

 
کاربرگرامی فروشگاه اینترنتی اُور یدک ، لطفا برای ثبت نوبت تعمیرات خودروهای سنگین ، در لینک زیر به سامانه رزرواسیون اوریدک مراجعه فرمائید:

http://www.overyadak.com/reservation/
استارتاپ ماشین سنگین CogniMine راه حل های خودمختاری را برای استخراج وسایل نقلیه ارائه می دهد. راه حل آنها، مستقل ماموریت کیت (AMK)، را قادر می سازد وسایل نقلیه معدن موجود به انجام خود گردان است. وسایل نقلیه را برای کار در محیطی با موانع زیاد آموزش می دهد. کامیون ها اطلاعات را از طریق واحد کنترل اپراتور (OCU) جمع آوری و ارسال می کنند در حالی که یک اپراتور در اتاق کنترل بر اساس وظایف وظیفه بر حرکت کامیون ها نظارت دارد.