دیزل شاپ شاپور

اسكانیا در رده بالای كامیون ها ، مدل جدیدی را به روز كرده و موتور را برای سال 2010 بهبود یافته است. موتور V8 در چهار نسخه 500 ، 560 ، 620 و 730 اسب بخار و حداکثر گشتاور 3500 نیوتن متر ارائه می شود.

خردمندنژاد 375

بررسی اسکانیا V8
اسكانیا در رده بالای كامیون ها ، مدل جدیدی را به روز كرده و موتور را برای سال 2010 بهبود یافته است. موتور V8 در چهار نسخه 500 ، 560 ، 620 و 730 اسب بخار و حداکثر گشتاور 3500 نیوتن متر ارائه می شود.در دیزل شاپ شاپور  Shapoor   Diesel  Shop  تنوع زیادی از قطعات یدکی اسکانیا وجود دارد.
 
موتور V8 جدید فقط در ترکیب با Scania Opticruise ، چه در نسخه کاملاً خودکار و چه با پدال کلاچ ارائه می شود که هر دو دارای نرم افزار طراحی شده جدیدی هستند که اخیراً معرفی شده اند. Scania Retarder یک گزینه است.
دامنه جدید کامیون V8 نشان های اسکانیا ، مدل و V8 را در قسمت جلوی کروم و تر و تمیز کروم در اطراف ورودی های هوای تازه ، نماد V8 در حاشیه کناری ، جلو پنجره مشبک مجزا در Black Brilliant با الگوی مش خاص ، چراغ های جلو زنون (گزینه ای) با تاریک لوله خروجی اگزوز به سبک خاص و صفحه پوشش کروم ساخته شده در سمت چپ.
این ترکیب منحصر به فرد از عملکرد ، راندمان حمل و نقل ، مصرف سوخت ، دوام و جذابیت راننده به معنی بهره وری بالا از همه لحاظ است. در نتیجه ، مدل های کامیون Scania V8 بالاترین ارزش فروش مجدد را در بازار دارند. سبک جدید بیشتر بر این اساس استوار است .
کاربرگرامی فروشگاه اینترنتی اُور یدک ، لطفا برای ثبت نوبت تعمیرات خودروهای سنگین ، در لینک زیر به سامانه رزرواسیون اوریدک مراجعه فرمائید:

http://www.overyadak.com/reservation /
 
بیانیه مطبوعاتی
 
با پیشرانه 3500 نیوتن متر و 730 اسب بخار ، پیشرفته ترین V8 جدید اسکانیا دارای بالاترین امتیاز گشتاور و قدرت در بین موتورهای کامیون است. ویژگی های جدید یک ظاهر طراحی شده باعث می شود همه کامیون های معتبر V8 اسکانیا در جاده قابل شناسایی باشند. چهار خروجی موتور ، 500 ، 560 ، 620 و 730 اسب بخار ارائه می شود. اسکانیا XPI و انبوهی از نوآوری های دیگر در مورد موتور جدید 730 اسب بخار ، بهره وری کامیون های سنگین را به سطح جدیدی می رساند.
همزمان با راه اندازی پیشرانه پیشرفته جدید ، به مجموعه مدل های کامیون V8 اسکانیا - براساس سری جدید اسکانیا R ، کامیون بین المللی سال 2010 - هویتی منحصر به فرد داده می شود که نشان دهنده موقعیت قوی این مدل ها در بازار ، در میان رانندگان و همچنین اپراتورهاست.
هنریک هنریکسون ، معاون ارشد کامیون های اسکانیا ، می گوید: "کامیون های V8 اسکانیا جای خود را در بازار کامیون ها ایجاد کرده اند." "اکثریت قریب به اتفاق مشتریان V8 اسکانیا به دلایل منطقی خرید می کنند. آنها برای انجام کار خود با حداکثر کارآیی به عملکرد ، قابلیت اطمینان و در دسترس بودن نیاز دارند.
این ترکیب منحصر به فرد از عملکرد ، بازده حمل و نقل ، مصرف سوخت ، دوام و جذابیت راننده به معنی بهره وری بالا از همه لحاظ است. در نتیجه ، مدل های کامیون اسکانیا V8 بالاترین ارزش فروش مجدد را در بازار دارند. سبک جدید بیشتر بر اساس این تصویر ساخته شده است.
در دیزل شاپ شاپور ShapoorDiesel  Shop تنوع زیادی از قطعات یدکی اسکانیا وجود دارد 
قدرت مطلق R 730 جدید مهم است ، اما حتی بیشتر از آن درجه گشتاور است. داشتن 3500 نیوتن متر گشتاور روی شیر باعث می شود که از انجام هر نوع کار شادی لذت ببرید و قطعاً لبخند بر لب هر راننده ای می نشاند.
کامیون های اسکانیا V8 در انتهای بازار کامیون ها تسلط دارند و بیش از نیمی از کل فروش حدود 600 اسب بخار و بالاتر را تشکیل می دهند. با چهار درجه قدرت برای انتخاب ، مشتریان خواستار V8 اسکانیا اکنون گزینه گسترده ای دارند که هیچ کس نمی تواند مطابقت داشته باشد.
ترکیبی از 3500 نیوتن متر و 730 اسب بخار بیش از هر رقبایی است که بتواند جمع کند. پیشرانه اسکانیا برای سهولت در این امر سازگار شده است. از گیربکس تقویت شده اسکانیا به عنوان استاندارد با سیستم تعویض دنده اتوماتیک جدید Scania Opticruise استفاده می شود. به لطف انتقال قدرت روان در موتور V8 ، سایر اجزای پیشرانه تا حد زیادی بدون تغییر باقی مانده اند.
V8 جدید در محدوده موتور مدولار اسکانیا کاملاً یکپارچه شده است. این موتور بر اساس پلت فرم موتور مدولار و فن آوری های مورد استفاده در جدیدترین موتورهای خطی اسکانیا ساخته شده است ، در عین حال ویژگی ها و اجزای بیشماری را با V8 های موجود به اشتراک می گذارد. اصل تحولات گام به گام اسکانیا که همیشه در کنار سایر قطعات و اجزای سازگار است دردسر را برای مشتریان به حداقل می رساند. سرویس و تهیه قطعات حرفه ای به راحتی در دسترس است.
کاربرگرامی فروشگاه اینترنتی اُور یدک ، لطفا برای جستجوی هرگونه قطعه مکانیکال ،
لوازم یدکی ، قطعات الکترونیک و تزئینات و تعمیرات خودروهای سنگین ، در لینک زیر به فروشگاه اوریدک مراجعه فرمائید:

http://www.overyadak.com/eshop /
هویت ویژه V8
 
دارندگان و رانندگان اسکانیا V8 به طور کلی به وسایل نقلیه خود افتخار می کنند و می خواهند آن را به طرق مختلف ، اغلب با تزئینات و لهجه های داخل و خارج نشان دهند. از سپتامبر 2010 ، همه کامیون های اسکانیا V8 دارای ویژگی های یک ظاهر طراحی شده هستند که آنها را از سایر کامیون های اسکانیا متمایز می کند ، و یک پایگاه تصویری جدید برای اپراتورها ایجاد می کنند تا تصویر خود را بر روی آن ایجاد کنند.
خارجی
نشان های اسکانیا ، مدل و V8 در قسمت جلوی کروم و تر و تمیز کروم در اطراف ورودی های هوای تازه
نماد V8 در حاشیه کناری
جلو پنجره مشبک مجزا در Black Brilliant با الگوی مش خاص
چراغهای جلو زنون (آپشن) با محیط تاریک
لوله اگزوز به سبک خاص با صفحه پوشش کروم در سمت چپ (با دکمه های کشویی کم)
در دیزل شاپ شاپور ShapoorDiesel  Shop تنوع زیادی از قطعات یدکی اسکانیا وجود دارد. 
داخلی
پدال های فلزی به سبک خاص و دارای لنت های لاستیکی
نماد V8 در داشبورد و نوار مالش آستانه درب
نماد V8 در کنترل از راه دور برای قفل مرکزی
نماد V8 در سازهای مرکزی در حالت بیکار است
فرمان سیاه در چوب و چرم دوخته شده با درزهای خاکستری روشن (آپشنال)
صندلی های چرمی مشکی فلوت با درزهای بخیه بخیه خاکستری روشن و نماد برجسته V8 (آپشن)
نماد V8 ، روکش چرمی ، زیر صندلی چرمی بخیه ای مشکی و اسکانیا گریفین روی صفحه در (آپشنها)
تشک کف چرمی مشکی Flute V8 با دوخت خاکستری روشن در مرکز کابین (آپشن)
کاربرگرامی فروشگاه اینترنتی اُور یدک ، لطفا برای همه امکانات و خدمات استارتاپ اوریدک، لطفا به سایت اطلاع رسانی اوریدک در آدرس زیر مراجعه فرمائید:

https://overteam.ir/
 ادامه مقاله در v8 قسمت دوم