دانش در اسکانیا قدرت است

اعتبار اسکانیا بر اساس استانداردهای جهانی بنا شده است که ریشه در تأسیسات نمونه Sodertalje در سوئد دارد.

خردمندنژاد 569

دانش در اسکانیا قدرت است
اعتبار اسکانیا بر اساس استانداردهای جهانی بنا شده است که ریشه در تأسیسات نمونه Sodertalje در سوئد دارد. AMS با مدیر تولید اریک آنگکیست در مورد اهمیت تولید دانش فنی صحبت می کند. برای اطلاع از قیمت لوازم یدکی اسکانیا به سایت اوریدک مراجعه کنید.
اسکانیا با گردش مالی 7800 متر و فروش 65000 وسیله نقلیه در سال 2006 ، یکی از برترین تولید کنندگان کامیون های سنگین ، اتوبوس و موتورهای صنعتی و دریایی در جهان است. اما موفقیت های گذشته و اعتبار بالا هیچ تضمینی برای موفقیت در آینده در یک فضای جهانی و رقابتی نیست. در حال حاضر کامیون های سنگین 59 درصد فروش شرکت ، اتوبوس 10 درصد ، موتورهای صنعتی و دریایی 1 درصد و محصولات مرتبط با خدمات 19 درصد از فروش شرکت را به خود اختصاص داده اند. برای اطلاع از قیمت لوازم یدکی اسکانیا به سایت اوریدک مراجعه کنید. دفتر مرکزی آن در سودرتلیجه سوئد است و این شرکت دارای کارخانه هایی در اروپا و آمریکای لاتین است. در سوئد ، لهستان ، هلند ، فرانسه ، روسیه ، برزیل و آرژانتین امکانات تولید وجود دارد. این شرکت همچنین در ده کشور دیگر در آفریقا و آسیا فعالیت مونتاژ دارد.
کاربرگرامی فروشگاه اینترنتی اُور یدک ، لطفا برای ثبت نوبت تعمیرات خودروهای سنگین ، در لینک زیر به سامانه رزرواسیون اوریدک مراجعه فرمائید:

http://www.overyadak.com/reservation /

 
در طی 116 سال فعالیت خود ، اسکانیا بیش از 1,300,000کامیون و اتوبوس ساخته است که بیش از 500000آنها هنوز به طور منظم کار می کنند. رشد شرکت طی سالها شتاب گرفته است. تا سال 1983 ، اسکانیا 400000 وسیله نقلیه ساخته بود. در حال حاضر در سال 1987 این میزان به نیم میلیون افزایش یافته بود و در سال 1990 به 600000 و در 1993 با 700000رسید ، در حالی كه تعداد خودروی 1000000در سال 2000 از خط تولید خارج شد. میلیونمین كامیون شركت در سال 2002 ساخته شد.
کاربرگرامی فروشگاه اینترنتی اُور یدک ، لطفا برای جستجوی هرگونه قطعه مکانیکال ،
لوازم یدکی ، قطعات الکترونیک و تزئینات و تعمیرات خودروهای سنگین ، در لینک زیر به فروشگاه اوریدک مراجعه فرمائید:

http://www.overyadak.com/eshop /

 
استاندارد جهانی
اسکانیا یک سیستم جهانی تولید و تولید دارد. مدل ها و اجزا بین کارخانه ها و قاره ها قابل تعویض هستند. روش های تولید اسکانیا و استانداردهای زیست محیطی در سراسر جهان یکسان است. برای اطلاع از قیمت لوازم یدکی اسکانیا به سایت اوریدک مراجعه کنید. این بدان معناست که با استفاده از ظرفیت تولید در آمریکای لاتین می توان از تنگناها در اروپا جلوگیری کرد. به این ترتیب ، اسكانیا توانست برنامه های توسعه خود را در سال 2004 برای بازارهای خود در آسیا ، خاورمیانه و آفریقا با وسایل نقلیه تهیه شده از آمریكای لاتین به طور كامل برآورده كند در حالی كه كارخانه های اروپا با تمام ظرفیت به كار خود ادامه می دادند. دامنه محصولات این شرکت بر اساس یک سیستم مدولار منحصر به فرد است که اجازه می دهد طیف گسترده ای از مدل های کامیون با استفاده از تعداد بسیار محدودی از قطعات و مجموعه های فرعی ساخته شود. برخی از اجزا نیز بین کامیون ها و اتوبوس ها به اشتراک گذاشته شده است. این رویکرد این امکان را برای اسكانیا فراهم كرده است كه ضمن حفظ توانایی تأمین نیازهای دقیق مشتری ، در مقیاس توسعه و تولید نیز به صرفه جویی برسد. در تئوری، با استفاده از به مراتب کمتر از 20000 قطعات، اسکانیا می توانید تقریبا دو میلیارد انواع تولید کند.
کاربرگرامی فروشگاه اینترنتی اُور یدک ، لطفا برای همه امکانات و خدمات استارتاپ اوریدک، لطفا به سایت اطلاع رسانی اوریدک در آدرس زیر مراجعه فرمائید:

https://overteam.ir/

 
مجمع در سودتلیا
تاسیسات در Södertälje یک امر عظیم و گسترده در جنوب شهر است که در نزدیکی 30 ساختمان واقع شده است. از عملیات ریخته گری اولیه تا مونتاژ نهایی ، کل عملیات در محدوده شهر انجام می شود. اما جالب ترین مراحل اولیه این فرآیند است: بخصوص ریخته گری ، ماشین کاری و مونتاژ. در پنج ساختمانی که این فرآیند را انجام می دهند ، بسیاری از موارد مثبت در مورد عملیات اسکانیا را در خود دارند.
 
برای کسی که به نسبت نسبتاً جمع و جور موتورهای خودرو عادت دارد ، موتورهای بزرگ 13 لیتری خطی که کامیون های آن را تأمین می کنند ، گیج کننده است و باعث می شود اتوماسیون و کار با مواد بسیار چشمگیرتر باشد. حتی اجزای متوسطی مانند میل بادامک نیز چالش برانگیزی دارند. در کارخانه ریخته گری و ماشینکاری حدود 590 نفر مشغول به کار هستند که تعداد معادل آنها در خطوط مونتاژ در دو ساختمان اخیراً از Saab / GM خریداری شده است.
 
دانش ریخته گری در اسکانیا
در کارخانه ریخته گری اسکانیا بلوک ها و سرهای سیلندر تولید می کند ، اما نه کل حجم مورد نیاز. برای آن به دنبال ریخته گری در برزیل و آلمان است. اما دلیل اصلی داشتن ریخته گری در وهله اول اطمینان از این است که آنها به عنوان یک شرکت دانش خود را حفظ می کنند. برای اطلاع از قیمت لوازم یدکی اسکانیا به سایت اوریدک مراجعه کنید. اریک آنگکوئیس ، مدیر تولید ماشینکاری موتور ، می گوید: "ما همیشه تولید یک موتور جدید یا یک قطعه جدید را در کارخانه ریخته گری خود در Södertälje آغاز می کنیم تا بتوانیم دانش فنی فرآیند را یاد بگیریم و حفظ کنیم." "بنابراین در ابتدا در اینجا ساخته می شود و سپس به میزان صدا بستگی دارد - اگر ما در یک مرحله شیب دار یا سطح شیب دار قرار داشته باشیم. این کار همیشه تغییر می کند اما ایده اصلی کارخانه های تولید ما تهیه بلوک و هد با کیفیت بالا و توسعه روند و هندسه بلوک و هد در موتورهای جدید است.
"حفظ دانش برای ما مهم است. محفظه احتراق و اجزاء استراتژیک - آنها اجزائی هستند که می توانیم بخشش دهیم ، اما آنها را به اندازه بقیه مهم نمی دانیم. ما سعی می کنیم افراد باتجربه ای را که 20 ، 30 ، 40 و حتی 45 سال کار می کنند حفظ کنیم. ما همچنین تجربه کارمندان بازنشسته خود را با حفظ آنها در قراردادهای مشاور ارزشمند می دانیم. اگر مشکلی داشتیم از آنها می خواهیم که به ما مشاوره دهند و به آموزش کارمندان ارشد کمک کنند. ما سعی می کنیم به تاریخ نگاه کنیم و سعی کنیم کاری انجام دهیم که هیچ کس دیگری آن را انجام نمی دهد. اگر می توانید چیزهای اضافی برای مشتری اضافه کنید ، برای انجام آن به دانش نیاز دارید. " برای اطلاع از قیمت لوازم یدکی اسکانیا به سایت اوریدک مراجعه کنید.
ادامه مقاله در صفحه مقاله دانش در اسکانیا قدرت است قسمت دوم .