سیستم تزریق سوخت آینده Scania XPI

Scania XPI ، اسکانیا را قادر می سازد تا ضمن ارائه بازار در نگرانی های زیست محیطی ، عملکرد و قابلیت هدایت ، بر ارائه بهترین اقتصاد عملیاتی ممکن متمرکز شود. در فروشگاه اختصاصی فابریک اسکانیا تمامی قطعات مورد نیاز شما تامین میشود.

سیستم تزریق سوخت آینده Scania XPI
Scania XPI     برای تزریق فشار زیاد اضافی  راه را برای میزان انتشار بیش از حد ممکن با فناوری دیزل امروزی هموار می کند. شرکت کامیون اسکانیا این سیستم جدید تزریق فشار قوی را به طور مشترک با تولید کننده موتور آمریکایی کامینز تولید می کند . Scania XPI ، اسکانیا را قادر می سازد تا ضمن ارائه بازار در نگرانی های زیست محیطی ، عملکرد و قابلیت هدایت ، بر ارائه بهترین اقتصاد عملیاتی ممکن متمرکز شود . در فروشگاه اختصاصی فابریک اسکانیا تمامی قطعات مورد نیاز شما تامین میشود.

 فروشگاه اختصاصی فابریک اسکانیا

هدف اسکانیا کاهش بیشتر تولید گازهای گلخانه ای در ضمن ارائه بهترین مصرف سوخت و قابلیت هدایت به منظور تأمین کمترین هزینه کلی بهره برداری است.” “همکاری موفقیت آمیز شرکت اسکانیا با کامینز برای توسعه و تولید Scania HPI ، سیستم تزریق فشار قوی فعلی اسکانیا ، به پروژه جدید توسعه بلند مدت در فن آوری راه آهن مشترک منجر شده است که اسکانیا را چند گام جلوتر از شرکتهای رقیب قرار می دهد . کاربرگرامی فروشگاه اینترنتی اُور یدک ، لطفا برای ثبت نوبت تعمیرات خودروهای سنگین ، در لینک زیر به سامانه رزرواسیون اوریدک مراجعه فرمائید:

http://www.overyadak.com/reservation /

 فروشگاه اختصاصی فابریک اسکانیا

کارآیی و عملکرد محیطی ،معیارهای اصلی برای هر سیستم حمل و نقل در آینده خواهد بود. بهره وری همچنین برای موتور دیزل نقش مهمی را ایفا می کند، که با وجود پیشرفت قرن ها ، هنوز هم از پتانسیل غیر قابل استفاده زیادی برخوردار است. با استفاده از فناوری ریلی مشترک ، اسکانیا می تواند موتور دیزلی و روند احتراق آن را به خوبی به ارتقا دهد . در فروشگاه اختصاصی فابریک اسکانیا تمامی قطعات مورد نیاز شما تامین میشود.

تحولات آینده

فروشگاه اختصاصی فابریک اسکانیا
برای مرحله بعدی در کنترل انتشار ، یورو ۴ ، Scania دو فناوری مختلف را اتخاذ کرده است – EGR ( چرخش گاز اگزوز) و SCR ( کاهش انتخابی کاتالیزوری). این استراتژی این امکان را برای Scania فراهم می کند که راه حل هایی را برای شرایط و برنامه های خاص تنظیم کند. توسعه مداوم فن آوری احتراق به اسکانیا امکان می دهد موتورهایی را که سطح انتشار یورو ۴ را برآورده می کنند ، با مصرف سوخت معادل موتورهای یورو ۳ تأمین کند. که باعث کاهشی مصرف لوازم یدکی اسکانیا نیز می شود .

کاربرگرامی فروشگاه اینترنتی اُور یدک ، لطفا برای جستجوی هرگونه قطعه مکانیکال ،

لوازم یدکی ، قطعات الکترونیک و تزئینات و تعمیرات خودروهای سنگین ، در لینک زیر به فروشگاه اوریدک مراجعه فرمائید:

http://www.overyadak.com/eshop /

 

سیستم های تزریق سوخت با فشار بالا مانند Scania HPI کلید دیدار با میزان انتشار فعلی است. اما فشارهای تزریق حتی بالاتر برای کاهش انتشار بیش از یورو ۵ مورد نیاز خواهد بود. که برای رسیدن به این مقصود با استفاده از Scania XPI و ترکیبی از EGR و SCR حاصل می شود . در فروشگاه اختصاصی فابریک اسکانیا تمامی قطعات مورد نیاز شما تامین میشود.

میزان انتشار آلودگی از موتورهای دیزلی به حدی از اجزای اگزوز که امروزه از آن مطلع هستیم ، به حدی پایین خواهد بود که سایر موارد بر عهده آن خواهد بود. نگرانی ها در مورد انتشار دی اکسید کربن و اثر گلخانه ای افزایش می یابد و نگرانی در مورد در دسترس بودن نفت خام باعث افزایش نیاز به استفاده از فن آوری کارآمدترین سوخت موتور می شود. که شرکت اسکانیا تلاش فراوانی برای رسیدن به این مقصود دارد .

کاربرگرامی فروشگاه اینترنتی اُور یدک ، لطفا برای همه امکانات و خدمات استارتاپ اوریدک، لطفا به سایت اطلاع رسانی اوریدک در آدرس زیر مراجعه فرمائید:

https://overteam.ir /

 



برگشت به بالا