استارتاپ خدمات خودروهای سنگین

چگونه یک طرح تجاری بنویسید؟چگونه شرکت خود را به طور قانونی تاسیس کنید؟ چگونه تجهیزات مناسب را خریداری یا اجاره کنید؟

8 مرحله برای راه اندازی یک استارتاپ خدمات خودروهای سنگین:
آیا شما یک مالک-اپراتور احتمالی هستید که به دنبال راه اندازی یک استارتاپ خدمات خودروهای سنگین هستید؟ در این صورت ، این مقاله راهنمای گام به گام برای کمک به راه اندازی کسب و کار شماست. اگر انتقال از راننده حرفه ای کامیون به اپراتور مالک ترسناک به نظر می رسد ، این آمارهای امیدوار کننده انجمن های حمل و نقل آمریکایی را در نظر بگیرید:
در حال حاضر 70٪ از کل بار در ایالات متحده توسط صنعت حمل و نقل حمل می شود.انتظار می رود طی دهه آینده 27 درصد رشد داشته باشد. 91٪ شرکت های حمل و نقل شش کامیون یا کمتر کار می کنند ، به این معنی که صنعت تحت حمل و نقل کوچک است
صنعت تدارکات و حمل و نقل بسیار رقابتی است و توانایی بالایی برای رانندگان حرفه ای کامیون دارد که تجارت را درک می کنند. اگر آماده راه اندازی یک استارتاپ خدمات خودروهای سنگین هستید ، اما مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید ، این راهنمای ساده شما را در مسیر درست هدایت می کند

مرحله 1: یک طرح تجاری بنویسید
دقیقاً همانطور که کار جدیدی را با یک دیدگاه جدید و مجموعه ای از اهداف شروع می کنید ، همچنین می خواهید استارتاپ خدمات خودروهای سنگین خود را با یک برنامه سازمان یافته راه اندازی کنید. یک طرح تجاری نقشه راه شما برای موفقیت است و می تواند با رشد کسب و کار شما اصلاح شود. این به شما کمک می کند تا منظم شوید ، اهداف را شناسایی کنید ، ارزش پیشنهادی خود را بیان کنید و موانع بالقوه موجود در جاده را به شما نشان دهد.

کاربرگرامی فروشگاه اینترنتی اُور یدک ، لطفا برای جستجوی هرگونه قطعه مکانیکال ، لوازم یدکی ، قطعات الکترونیک و تزئینات و تعمیرات خودروهای سنگین ، در لینک زیر به فروشگاه اوریدک مراجعه فرمائید:
http://www.overyadak.com/eshop/

مرحله 2: شرکت خود را به طور قانونی تاسیس کنید
فعالیت استارتاپ خدمات خودروهای سنگین با ساختار مناسب یا شرکت با مسئولیت محدود (LLC) محدودیت هایی را بین دارایی های شخصی و بدهی های تجاری شما تعیین می کند. علاوه بر محافظت از مالکیت شخصی شما به عنوان صاحب مشاغل ، چندین مزیت حقوقی ، مالیاتی و تجاری را در اختیار شما قرار می دهد. برای تصمیم گیری در مورد ساختار مناسب برای شرکت حمل و نقل جدید ، از جادوگر راه اندازی کسب و کار ما استفاده کنید.
هنگامی که یک شرکت یا LLC تشکیل می دهید ، باید مراحل زیر را انجام دهید:
یک نماینده ثبت شده منصوب کنید. نماینده ثبت شده شیوه برقراری ارتباط ایالت با یک نهاد تجاری است و طبق قانون در بیشتر ایالت ها به آن الزامی است. به عنوان نقطه تماس رسمی وزیر امور خارجه ، نماینده ثبت شده باید در یک نشانی فیزیکی (نه صندوق P.O.) حضور داشته باشد تا در ساعات کاری مشخص برای اعلامیه های قانونی ، حکم های ایالتی ، تزیین دستمزد و اسناد مالیاتی امضا و دریافت کند. در دسترس بودن نمایندگان ثبت شده بسیار حیاتی است. یک تحویل از دست رفته می تواند وضعیت خوب شرکت شما را در این کشور به خطر بیندازد یا اینکه یک دادخواست بدون اطلاع شما علیه شما امکان پذیر شود.
EIN خود را برای افتتاح حساب بانکی دریافت کنید. شماره شناسایی کارفرمای شما یا EIN مانند شماره تأمین اجتماعی برای مشاغل شماست. این شماره نه رقمی برای افتتاح حساب بانکی مشاغل الزامی است و باید در تمام پرونده های مالیاتی برای زندگی کسب و کار شما وجود داشته باشد.
کاربرگرامی فروشگاه اینترنتی اُور یدک ، لطفا برای ثبت نوبت تعمیرات خودروهای سنگین ، در لینک زیر به سامانه رزرواسیون اوریدک مراجعه فرمائید:
http://www.overyadak.com/reservation/


مرحله 3: مجوزها و مجوزهای لازم تجاری را دریافت کنید
بیشتر ایالت ها ، ایالت ها و دولت های محلی قبل از باز کردن درهای شرکت ها ، مجوزها و مجوزهای درست را دارند. بیش از 150000 حوزه قضایی تشکیل پرونده در سراسر کشور وجود دارد که همگی دارای شرایط مستقل هستند. بسته به خدمات شما و محل کار شرکت حمل و نقل ، هر تعداد مجوز و مجوز ممکن است برای تجارت شما اعمال شود.
هر مالک-اپراتور باید تعیین کند که موارد زیر برای اداره استارتاپ خدمات خودروهای سنگین موفق مورد نیاز است:
گواهینامه رانندگی تجاری (CDL) و هر گونه تأییدیه لازم: قانون فدرال رانندگان وسایل نقلیه موتوری تجاری را مجبور به دریافت CDL می کند. برای جزئیات بیشتر با آژانس صدور مجوز ایالت خود تماس بگیرید.
شماره USDOT: اداره ایمنی حامل حامل موتور فدرال (FMCSA) از شماره USDOT منحصر به فرد شرکت های حمل و نقل برای شناسایی شرکت هنگام انجام بازرسی ها ، بازرسی ها و تحقیقات استفاده می کند.
مرجع عملیاتی حامل موتور (شماره MC): بسته به فعالیت تجاری شما ، ممکن است لازم باشد بیش از یک شماره MC برای تجارت کامیون خود دریافت کنید.
اسناد رسمی برنامه ثبت بین المللی (IRP) و قرارداد بین المللی مالیات بر سوخت (IFTA): شرکت های حمل و نقل بار که خدمات خود را در چندین ایالت ارائه می دهند یا باید اطلاعات مربوط به IFTA را برای وسایل نقلیه خود دریافت کنند.
کاربرگرامی فروشگاه اینترنتی اُور یدک ، لطفا برای همه امکانات و خدمات استارتاپ اوریدک، لطفا به سایت اطلاع رسانی اوریدک در آدرس زیر مراجعه فرمائید:
https://overteam.ir/


مرحله 4: تجهیزات مناسب را خریداری یا اجاره کنید
تجهیزات مناسب می توانند تفاوت بین موفقیت و شکست را ایجاد کنند. هنگام انتخاب تجهیزات برای استارتاپ خدمات خودروهای سنگین ، موارد زیر را در نظر بگیرید:
آیا وسیله نقلیه می تواند نیازهای بار شما را تأمین کند؟ به عنوان مثال ، اگر وسایل فاسدشدنی را حمل می کنید ، ممکن است یک محفظه یخچال دار را در نظر بگیرید.
آیا خرید یا اجاره تجهیزات گزینه بهتری برای تجارت جدید شماست؟
این زمان مناسب برای انجام تحقیقات بیشتر و استفاده از اتصالات شبکه شما است. با رانندگان حرفه ای کامیون که به مالک اپراتور منتقل شده اند صحبت کنید و قبل از تصمیم گیری برای خرید وقت بگذارید و گزینه ها را مقایسه کنید

مرحله 5: پوشش مناسب بیمه را انتخاب کنید
به عنوان یک مالک-اپراتور ، باید بیمه شرکتی را برای استارتاپ خدمات خودروهای سنگین جدید خود دریافت کنید. موثرترین راه برای دستیابی به بهترین حق بیمه ، تماس با چندین نماینده و در نظر گرفتن گزینه های زیر قبل از تصمیم گیری درباره خط مشی است:

بیمه مسئولیت اصلی
بیمه بار
بیمه خسارت جسمی
بیمه حوادث مسافر

مرحله ششم: درآمد و هزینه های خود را درک و پیگیری کنید
یک عامل کلیدی در راه اندازی یک تجارت موفق ایجاد یک سیستم برای ردیابی درآمد و هزینه است. در مورد استارتاپ خدمات خودروهای سنگین ، این امر به ویژه از نظر تدارکات بسیار مهم است ، زیرا غالباً هفته ها یا ماه ها پس از تحویل پرداخت می شود و پیگیری هزینه ها در حالی که در جاده هستید دشوار است.
برای جلوگیری از موانع معمول راه اندازی ، بهترین روشهای زیر را در ذهن داشته باشید:
در نرم افزار حسابداری مشترک شوید یا یک حسابدار استخدام کنید. نرم افزار حسابداری آنلاین مانند Xero می تواند به شما کمک کند حتی در زمانی که از خانه دور هستید ، درآمد و هزینه خود را پیگیری کنید. آنها همچنین می توانند به شما در یافتن یک حسابدار یا دفتردار کمک کنند تا شما را در مسیر خود قرار دهند.
بفهمید که چه موقع و چگونه برای زایمان پرداخت می شوید. در قراردادهای حمل و نقل اغلب 30 تا 90 روز پس از تحویل هزینه پرداخت می شود. چنین تأخیرهایی را می توان مدیریت کرد ، اما به شرطی که پیش از موعد از آنها آگاهی داشته باشید.
سوابق کامل هزینه های کسب و کار را حفظ کنید. پرونده فاکتورها ، رسیدها و علامت های چک را نگه دارید تا در صورت لزوم هزینه های خود را ثابت کنید.
امور مالی شخصی و شغلی خود را جدا نگه دارید. حساب های بانکی جداگانه ای را برای استفاده تجاری و شخصی نگه دارید.
مرحله 7: بارها را پیدا کنید و تجارت خود را توسعه دهید
هنگامی که برای اولین بار استارتاپ خدمات خودروهای سنگین ایجاد می کنید ، برای حمل بار حمل و نقل خواهید داشت. یکی از گزینه های شرکت های حمل و نقل جدید استفاده از تخته های بار برای یافتن مشتری است.
گزینه دیگر شروع ارتباط با مشتریان بالقوه از طریق بازاریابی و شبکه سازی است. با حمل کنندگان محلی مستقیماً تماس بگیرید و مشتریان احتمالی را در محل کار خود ملاقات کنید. یک مکان خوب برای شروع نمایشگاه های تجاری کوچک تجاری یا گروه های صنعتی یا DAT Load Board برای کامیونداران است که برای بارگیری در سیستم عامل های Android و Apple موجود است.
نکته حرفه ای: برون سپاری و تفویض وظایف اداری به شما کمک می کند تا روی آنچه که برای پیشرفت یک تجارت موفق انجام می دهید تمرکز کنید. در Incorporate.com ، تیم های ما می توانند پرونده های تجاری نظارتی را که در جاده هستید مدیریت کنند و شما را برای انجام بهترین کار آزاد کنند.

مرحله 8: رعایت کنید
مالکیت و اداره یک مشاغل به معنای به روز بودن در مورد بایگانی های حساس به زمان است ، از بازده مالیاتی سه ماهه IFTA تا تمدید چند ساله CDL ها. عدم رعایت این الزامات می تواند منجر به از دست دادن وضعیت خوب یا مجازات های قابل توجه شود. این شامل پیروی از الزامات گزارش شرکت های بزرگ در ایالت شما است. عدم انجام این کار باعث می شود دولت موجودیت شرکت یا LLC شما را لغو کند. ما در Incorporated.com بسته های انطباق با مشاغل را ارائه می دهیم تا به شما در تأمین شرایط صدور پروانه کسب و کار و گزارش سالانه کمک کنیم.
کاربرگرامی فروشگاه اینترنتی اُور یدک ، لطفا برای جستجوی هرگونه قطعه مکانیکال ، لوازم یدکی ، قطعات الکترونیک و تزئینات و تعمیرات خودروهای سنگین ، در لینک زیر به فروشگاه اوریدک مراجعه فرمائید:

برگشت به بالا