قطعات ماشین سنگین

قطعات ماشین سنگین چیست؟ توضیحی مختصر در مورد قطعات ماشین سنگین.

قطعات ماشین سنگین:
شرکت Buga Technic به شرکای خود پیشنهاد می دهد تا هزینه های عملیاتی ، حمل بار و خطرات کیفی خود را به حداقل برسانند زیرا تمام نیازهای آنها مانند قطعات یدکی کامیون های سنگین را از یک مکان به جای تأمین کنندگان زیادی برای هر نیاز تأمین می کنند. قطعات ماشین سنگین عبارتند از :
ترمز،کولیس،کابین و بدنه،کلاچ،کمپرسور،سیستم برقی،موتور،جلو و محور عقب،سوخت و اگزوز،شافت پروانه، فرمان،تعلیق (سوسپانسیون)،ترمز چرخ،جعبه دنده
 
کاربرگرامی فروشگاه اینترنتی اُور یدک ، لطفا برای جستجوی هرگونه قطعه مکانیکال ، لوازم یدکی ، قطعات الکترونیک و تزئینات و تعمیرات خودروهای سنگین ، در لینک زیر به فروشگاه اوریدک مراجعه فرمائید:
http://www.overyadak.com/eshop/
که در زیر به توضیح هر کدام میپردازیم:
ترمز ماشین سنگین یکی از قطعات ماشین سنگین است که از قسمتهای خشک کن هوا،مخزن هوا، سوپاپ ترمز تشکیل شده است.
کولیس یکی از قطعات ماشین سنگین است که بسته لوازم تعمیرهای : کولیس نور، کولیس شایسته، کولیس وابکو، کولیس ایوکو، کولیس Haldex، کولیس BW، Z-CAM، کولیس SF Module T،حامل را دارد.
کابین و بدنه یکی از قطعات ماشین سنگین است که از قسمتهای : مرحله سوار شدن، گرمایش و تهویه کابین، شیب کابین - سیستم تعلیق، بازوی کنترل،درب،پنجره درب،صفحه جلو،آیینه،گلگیر تشکیل شده است.
 
کاربرگرامی فروشگاه اینترنتی اُور یدک ، لطفا برای ثبت نوبت تعمیرات خودروهای سنگین ، در لینک زیر به سامانه رزرواسیون اوریدک مراجعه فرمائید:
http://www.overyadak.com/reservation/
کلاچ یکی از قطعات ماشین سنگین است که از قسمتهای : انتشار و چنگال کلاچ،فرمان یار کلاچ تشکیل شده است. کمپرسور یکی از قطعات ماشین سنگین است که از قسمتهای کمپرسور و لوازم جانبی ، کیت تعمیر سر و کمپرسور سیلندر تشکیل شده است. سیستم برقی یکی از قطعات ماشین سنگین است که از قسمتهای : سر لامپ،حسگرها، چراغ سیگنال، استارتر موتور، چراغ های توقف تشکیل شده است.
موتور یکی از قطعات ماشین سنگین است که از قسمتهای : خنک کننده هوا / آب،فیلتر هوا، تسمه کمربند / کمربند V،شفت بادامک،میله اتصال،میل لنگ،کنترل موتور،مسکن موتور / سر سیلندر،سیستم تعلیق موتور،پروانه،چرخ دنده،واشر،شیلنگ،فیلتر روغن و کولر روغن،تابه روغن،پمپ روغن،میله متحرک،شارژر توربو،سوپاپ،پمپ آب، تشکیل شده است.
جلو و محور عقب یکی از قطعات ماشین سنگین است که از قسمتهای : دیفرانسیل،انگشت فرمان،پیچ و مهره چرخ،توپی چرخ تشکیل شده است.
سوخت و اگزوز یکی از قطعات ماشین سنگین است که از قسمتهای : گیره ها،ترمز اگزوز،لوله اگزوز،فیلتر سوخت،پمپ سوخت،مخزن سوخت،نازل و خطوط تزریق،چند برابر ورودی / اگزوز تشکیل شده است.
 
کاربرگرامی فروشگاه اینترنتی اُور یدک ، لطفا برای همه امکانات و خدمات استارتاپ اوریدک، لطفا به سایت اطلاع رسانی اوریدک در آدرس زیر مراجعه فرمائید:
https://overteam.ir/
شافت پروانه یکی از قطعات ماشین سنگین است که از قسمتهای یاتاقان شافت پروانه،پشتیبانی و مسکن شفت تشکیل شده است. فرمان یکی از قطعات ماشین سنگین است که از قسمتهای زنجیر کش، ظرف و شیلنگ روغن، پمپ فرمان، سایر قطعات فرمان، تشکیل شده است.
تعلیق (سوسپانسیون) یکی از قطعات ماشین سنگین است که از قسمتهای: چشمه های هوا، میله محور، سیستم تعلیق بوگی،قلاب ها،صفحه فنر، کمک فنر، نوار تثبیت کننده، پیچ مهره U تشکیل شده است.
ترمز چرخ یکی از قطعات ماشین سنگین است که از قسمتهای : حسگرهای ABS ، دیسک ترمز، درام ترمز، روکش گرد و غبار ترمز، کفش ترمز، لنت ترمز دیسکی، شافت S بادامک، تنظیم کننده شل،فنر تشکیل شده است.
جعبه دنده یکی از قطعات ماشین سنگین است که از قسمتهای : سیلندرها، تعویض دنده، شیر دنده ای، مسکن گیربکس، تشکیل شده است.

برگشت به بالا