بررسی سری G اسکانیا در دیزل شاپ اور

سری G اسکانیا سازش کاملی بین سری R بزرگتر و سری P کوچکتر است. این کامیون به اندازه دو خواهر و برادر دیگرش همه کاره است و از همان طراحی سیال برخوردار است

سری G اسکانیا سازش کاملی بین سری R بزرگتر و سری P کوچکتر است. این کامیون به اندازه دو خواهر و برادر دیگرش همه کاره است و از همان طراحی سیال برخوردار است که توسط کامیون داران از سراسر جهان بسیار مورد توجه قرار می گیرد و تمامی قطعات در دیزل شاپ اور موجود می باشد.

زیر کاپوت ، سری G اسکانیا از یک موتور 6 سیلندر خطی 13 لیتری یا یک موتور 9 لیتری بهره می برد. با تشکر از ویژگی های متنوع آن ، کامیون در چهار مشخصات از پیش تنظیم شده برای کاربردهای مختلف ارائه می شود. سری G اسکانیا در پیکربندی های 4 x2 ، 6x2 ، 6x4 یا 8 x4 با کابین های Day ، Sleeper یا Highline نیز موجود است.

طرح

 

کامیون اسکانیا که تا بحال بهترین قفل مدل کابین بیش از جاده ها هستند. چشمگیرترین عنصر طراحی ، جلوپنجره مشبک " V " است که از الگوی دینامیکی خوبی برخوردار است که از پایین شیشه جلو اتومبیل شروع می شود و به سمت پایین سپر جریان می یابد. مشبک توسط نوارهای افقی پیموده می شود و معمولاً با رنگی متفاوت از بدنه رنگ آمیزی می شود تا ظاهر مدرن کامیون را تقویت کند.که قطعات آن در دیزل شاپ اور یافت میشود.

سپر همچنین دارای طراحی بسیار پویایی است و مجهز به دو چراغ جلو مستطیلی و چراغ مه شکن دوقلو است. برای آیرودینامیک پیشرفته ، مدل های طولانی با دامن های جانبی استاندارد ارائه می شوند که با همان رنگ بدنه رنگ آمیزی شده اند.

کاربرگرامی فروشگاه اینترنتی اُور یدک ، لطفا برای جستجوی هرگونه قطعه مکانیکال ، لوازم یدکی ، قطعات الکترونیک و تزئینات و تعمیرات خودروهای سنگین ، در لینک زیر به فروشگاه اوریدک مراجعه فرمائید:

http://www.overyadak.com/eshop /

داخلی

قدم به داخل بگذارید و شما نمونه معمولی اسکانیا را پیدا خواهید کرد که توسط تمام کامیون های ساخته شده توسط این شرکت به اشتراک گذاشته شده است. حتی اگر کابین سری G کمی کوچکتر از سری R باشد ، به این معنی نیست که فضای زیادی برای بازی ندارید. شما همچنین پلاستیک ها و موادی را که بخشی از کلاس بالا هستند را دوست خواهید داشت ، در حالی که اتصالات نیز ممتاز هستند و می توانند با آنچه در کامیون های ولوو و مرسدس پیدا می کنید مقایسه شوند. سری G همچنین دارای بسیاری از گزینه های داخلی است ، زیرا دارای یک برنامه سخاوتمندانه از شخصی سازی است.

 

داشبورد از طراحی پیچشی برخوردار است که معمولاً در همه کامیون های اروپایی یافت می شود. با وجود طراحی منحنی ، داشبورد مزاحم نیست و هر کنترل و سوئیچ بصورت شهودی قرار می گیرد. سری G اسکانیا با سیستم ناوبری پیشرفته ارائه می شود که میزبان CD رادیویی با MP3 نیز می باشد.

 

خوشه ابزار از مدرن ترین واحدهای کلاس است و هر سنج را می توان بدون هیچ مشکلی خواند. سری G اسکانیا همچنین دارای دکمه های نصب شده بر روی فرمان است که به شما امکان کنترل عملکردهای مختلف مانند سیستم صوتی یا کروز کنترل را می دهد.

 

صندلی ها بسیار راحت هستند و از پشت پشتیبانی کافی دارند ، همچنین با تنظیمات مختلف در دسترس هستند. فرمان نیز قابل تنظیم است و دارای طراحی مدرن و ارگونومیکی است ، نگه داشتن آن آسان است و یک چیدمان خوب را ارائه می دهد.

 

به دلیل کمبود دماغه ، جلو پنجره سخاوتمندانه و موقعیت رانندگی بالا ، از دید جاده نیز شکایت نخواهید کرد. نیازی به گفتن نیست که در مورد آینه های صفحه ای نیز کارهایی انجام می شود و نقاط کور را به حداقل می رساند.

 

این کامیون در نسخه های خوابیده وجود دارد که در پشت آنها یک طبقه راحت نصب شده است. در اطراف کابین مکان های ذخیره سازی زیادی وجود دارد و فضای زیادی برای وسایل شما در دسترس است. یک یخچال اختیاری نیز وجود دارد که می تواند در زیر طبقه قرار گیرد. تمامی قطعات یدکی نیز در  دیزل شاپ اور موجود میباشد.

کاربرگرامی فروشگاه اینترنتی اُور یدک ، لطفا برای ثبت نوبت تعمیرات خودروهای سنگین ، در لینک زیر به سامانه رزرواسیون اوریدک مراجعه فرمائید:

http://www.overyadak.com/reservation/

 

موتورها و انتقال ها

 

اسکانیا سری G با انتخاب موتورهای 13 یا 9 لیتری ارائه می شود. همه واحدها از آخرین استانداردهای آلایندگی یورو 5 برخوردار هستند و از فناوری انتشار گاز چرخشی گاز خروجی اگزوز استفاده می کنند که مختص اسکانیا است و به موتورها اجازه می دهد بدون نیاز به مواد افزودنی فقط بر روی دیزل کار کنند. گردش مجدد گاز اگزوز منحصر به فرد اسکانیا با کاهش انتشار در هنگام احتراق ، مستقیماً در محفظه احتراق ، کار می کند. با خنک سازی و استفاده مجدد از بخشی از گازهای خروجی ، انتشار اکسید نیتروژن را کاهش می دهد. موتورهای 13 لیتری خطی اسکانیا از فناوری XPI و VGT نیز بهره می برند که نتیجه آن بهره وری و صرفه اقتصادی بهتری است. Scania’s XPI با استفاده از حداکثر سه تزریق سوخت برای افزایش کارایی ، امکان تنظیم فشار تحریک و تزریق سوخت را به طور مستقل از دور موتور فراهم می کند. محدوده موتور 13 لیتری در خروجی 360 اسب بخار و 400 اسب بخار ارائه می شود. پیشرانه 5 سیلندر 9 لیتری 5 سیلندر مجهز به فن آوری های مشابه واحد 13 لیتری است اما قدرت کمتری از 230 اسب بخار ، 280 اسب بخار و 320 اسب بخار را ارائه می دهد. این موتورها با سیستم انتقال قدرت خودکار فوق العاده عملکردی Scania’s Opticruise جفت می شوند که نیازهای تعویض دنده را به شما امکان می دهد تا به شما اجازه دهد در جاده بهتر تمرکز کنید. گیربکس Opticruise یا در نسخه کاملاً اتوماتیک با کلاچ اتوماتیک منحصر به فرد یا با پدال کلاچ معمولی در دسترس است و تمامی قطعات یدکی اسکانیا در  دیزل شاپ اور موجود می باشد.

کاربرگرامی فروشگاه اینترنتی اُور یدک ، لطفا برای همه امکانات و خدمات استارتاپ اوریدک، لطفا به سایت اطلاع رسانی اوریدک در آدرس زیر مراجعه فرمائید:

https://overteam.ir /

 

 
 

برگشت به بالا