فولکس واگن برای تعمیق پلت فرم مشترک و به اشتراک گذاری قطعات در MAN و اسکانیا

مارک های تجاری تجاری فولکس واگن ، به رهبری MAN و اسکانیا ، برنامه هایی را برای تعمیق توسعه قطعات و پیشرانه در بخش های مختلف ، با سیستم عامل های مشترک در شرکت ها و تولید متقابل برخی از قطعات برای مارک های دیگر ، تأیید کرده اند.

فولکس واگن برای تعمیق پلت فرم مشترک و به اشتراک گذاری قطعات در MAN و اسکانیا

مارک های تجاری تجاری فولکس واگن ، به رهبری MAN و اسکانیا ، برنامه هایی را برای تعمیق توسعه قطعات و پیشرانه در بخش های مختلف ، با سیستم عامل های مشترک در شرکت ها و تولید متقابل برخی از قطعات برای مارک های دیگر ، تأیید کرده اند.

لوازم یدکی ماشین سنگین در س ایت اور یدک موجود است.

 

ادغام ، که بر ظرفیت یا مکان فعلی نیروگاه تأثیری نخواهد گذاشت ، هدف گروه را برای استفاده از قطعات رایج تر ، تأمین کنندگان و تدارکات در بخش های مختلف MAN ، اسکانیا و سایر بخش های تجاری خودروهای فولکس واگن ادامه می دهد.

 

طبق گفته Volkswagen Truck & Bus ، سازمان چتر ایجاد شده در مه 2015 برای ترکیب مدیریت تجارت تجاری گروه گروه ، MAN و Scania توسعه و سیستم عامل های بیشتری را تحت یک اصل "مهندسی سرب" به اشتراک می گذارند. در آینده ، تیم های متشکل از مهندسان هر دو مارک ، اجزای اصلی پیشرانه کامیون ها را با هم توسعه می دهند.

 

سیستم عامل های مشترکی برای موتورها ، گیربکس ها ، محورها و سیستم های پس از درمان اگزوز وجود دارد که می تواند توسط مارک های خاص اصلاح شود. یکی از این دو شرکت پیشگام هر پروژه خواهد بود ، اسکانیا متخصص در پیشرانه های بزرگتر و MAN در انواع سبک و متوسط ​​ است.

لوازم یدکی ماشین سنگین در س ایت اور یدک موجود است.

 

آندریاس رانشلر ، مدیر اجرایی Volkswagen Truck & Bus و عضو هیئت مدیره مسئول وسایل نقلیه تجاری در گروه Volkswagen ، گفت که اصل مهندسی اصلی با حفظ نقاط قوت فردی ، قوانین روشنی را برای همکاری های آینده ، از جمله توسعه سیستم عامل های مشترک ، تعیین می کند.

 

وی در بیانیه ای گفت: "به طور همزمان ، هم افزایی هایی ایجاد خواهیم كرد كه به نفع همه است." "این به ما اتاق مالی لازم برای مانور و ایجاد زمینه های جدید تجاری ، توسعه نوآوری برای مشتریان و نفوذ به بازارهای اضافی را می دهد تا MAN و Scania نیز از موقعیت پیشرو در بازار در آینده اطمینان حاصل کنند.

 

وی افزود: "ما فقط می توانیم در دهه آینده قهرمان جهانی صنعت وسایل نقلیه تجاری شویم اگر مارك های ما قوی باشند."

لوازم یدکی ماشین سنگین در س ایت اور یدک موجود است.

 

طبق گفته فولکس واگن ، MAN و اسکانیا نیازهای ویژه مارک و مشتری را برای اجزای سازنده در اوایل مرحله تولید محصول تعیین می کنند ، از جمله برای مارک های دیگر این گروه ، از جمله فولکس واگن Caminhões e Ônibus در آمریکای لاتین ، یا Navistar در آمریکای شمالی ، که در آن فولکس واگن اخیراً یک سهم عمده را به دست آورد و یک اتحاد استراتژیک ایجاد کرد. در همین حال ، مدیریت و تحقیق در سطح گروهی در بین مارک های Volkswagen Truck & Bus ادامه خواهد یافت.

 

اسکانیا پیشگام توسعه پلت فرم مشترک موتور با ظرفیت 13 لیتر خواهد بود ، در حالی که MAN مسئول سکوهای موتور با ظرفیت بین پنج تا نه لیتر خواهد بود. در راستای این امر ، اسکانیا مسئول سیستم های بزرگ پس از درمان اگزوز و MAN برای سیستم های متوسط ​​ و کوچک خواهد بود.

 

جعبه دنده نیز به روشی مشابه اختصاص داده شده است. اسكانیا در جعبه دنده های سنگین پیشتاز خواهد بود در حالی كه مسئولیت گیربكس های متوسط ​​ و سبك به عهده MAN است. MAN در آینده مسئولیت محورهای محرک و محورهای غیر محرک را بر عهده خواهد داشت و اسکانیا پیشگام سیستم های مدیریت موتور خواهد بود.

کاربرگرامی فروشگاه اینترنتی اُور یدک ، لطفا برای ثبت نوبت تعمیرات خودروهای سنگین ، در لینک زیر به سامانه رزرواسیون اوریدک مراجعه فرمائید:

http://www.overyadak.com/reservation /

 

زنجیره تأمین و اشتراک لجستیک

 

این شرکت همزمان با همگرایی شرکتها در اجزای مشترک بیشتر در تولید ، پیامدهایی برای زنجیره تأمین خواهد داشت. جولیا کروبر-ریل ، رئیس ارتباطات وسایل نقلیه تجاری در گروه فولکس واگن ، به Automotive Logistics گفت که اشتراک بیشتر تأمین کنندگان و اجزای اصلی هدف اصلی Volkswagen Truck & Bus است. نیروگاه انتقال نیرو حدود 60 ٪ از هزینه ها و ارزش یک کامیون را نشان می دهد و در نتیجه مهمترین زمینه برای یافتن صرفه جویی در مقیاس است. جریان های تدارکاتی رایج تر نیز ممکن است به دنبال داشته باشند.

 

اصل مهندسی سرب تأثیر کمی در اکثر سایتهای تولیدی و سطح کارمندان خواهد داشت. خروجی از یک سایت به سایت دیگر منتقل نمی شود و هر مارک عمدتا برای خود تولید می کند. با این حال ، استثنا تولید متقابل جدید در جعبه دنده ها و محورهای غیر محرک است که منجر به جریان جدید عرضه از هر مارک می شود. اسكانیا جعبه دنده های سنگین تولید كرده و محصولات خود را از كل Sdertalje ، سوئد به كل گروه فولكس واگن تحویل می دهد. MAN تولید محورهای غیر محرک را در سالزگیتر آلمان گسترش داده و به اسکانیا و مارک های دیگر تحویل می دهد.

کاربرگرامی فروشگاه اینترنتی اُور یدک ، لطفا برای جستجوی هرگونه قطعه مکانیکال ،

لوازم یدکی ، قطعات الکترونیک و تزئینات و تعمیرات خودروهای سنگین ، در لینک زیر به فروشگاه اوریدک مراجعه فرمائید:

http://www.overyadak.com/eshop /

 

این تغییرات منجر به افزایش نیروی کار در برخی مناطق و تغییر در مناطق دیگر خواهد شد ، اگرچه این گروه تأیید کرده است که شغل کارکنان در مناطق آسیب دیده ایمن خواهد شد. به کارمندان پیشنهاد می شود برای مدت چهار سال به مارک های دیگر نقل مکان کنند یا از بین مشاغل دیگر در سایت فعلی خود یکی را انتخاب کنند.

 

تولید مشترک و تولید متقابل اجزای اصلی ، پروژه های دیگری را در زنجیره تأمین ادامه می دهد که در آن فولکس واگن سعی کرده است هزینه ها را بدون تأثیر بر درک برند کاهش دهد. Kroeber-Riel به پروژه هایی اشاره کرد که شامل تلفیق تولید MAN و اسکانیا در سن پترزبورگ روسیه و همچنین در بین Man و Volkswagen Caminhões e Ônibus در مکزیک و آفریقای جنوبی است.

 

اسکانیا از طرح های ارتقا. فناوری برق برقی استقبال می کند

 

کامیون ساز اسکانیا از برنامه های سوئد و آلمان برای تسریع در توسعه فناوری جاده های الکتریکی استقبال کرده است.

 

این برنامه ها بخشی از مشارکت نوآوری جدید بین دو کشور است که روز سه شنبه (31 ژانویه) در جریان سفر آنگلا مرکل ، صدراعظم آلمان به سوئد آغاز شده است. هدف این مشارکت تقویت همکاری بین این دو در زمینه توسعه و کاربرد فناوری جدید در تعدادی از مناطق ، از جمله در زمینه تحرک و جاده های برقی است.

 

اسکانیا متعلق به VW در حال حاضر در همکاری با شرکت آلمانی زیمنس بر روی فناوری جاده برقی کار می کند و گفته است که "آماده انجام گام بعدی از آزمایش میدانی تا اجرای واقعی تجاری است" کار آنها با هم به افتتاح اولین جاده برق دار جهان برای تردد وسایل نقلیه سنگین در Gävle ، مرکز سوئد در ژوئن سال گذشته در امتداد 2 کیلومتری بزرگراه E16 کمک کرد (تصویر).

 

"این افتخار است که می توانم کارهای اسکانیا را در جاده الکتریکی برای صدر اعظم مرکل توضیح دهم. توافق نامه بین سوئد و آلمان بر ارزش مشارکت های استراتژیک در ایجاد راه حل هایی برای آینده حمل و نقل پایدار تأکید می کند ، چیزی که اسکانیا کاملاً به آن متعهد است. "

 

کاربرگرامی فروشگاه اینترنتی اُور یدک ، لطفا برای همه امکانات و خدمات استارتاپ اوریدک، لطفا به سایت اطلاع رسانی اوریدک در آدرس زیر مراجعه فرمائید:

https://overteam.ir /

 

برگشت به بالا