تولید موتور v8 در اسکانیا از سر گرفته شد

کامیون ساز سوئدی اسکانیا در تلاش است سفارشات کامیون ها و موتورهای V8 صنعتی و دریایی را به دلیل اعتصاب به تأمین کننده نامعلوم قطعات موتور ریخته گری که از 14 ژوئن آغاز شد و همچنان ادامه دارد ، کاهش دهد. در سایت اور یدک قطعات استوک اسکانیا موجود میباشد.

تولید موتور V8 در اسکانیا از سر گرفته شد

کامیون ساز سوئدی اسکانیا در تلاش است سفارشات کامیون ها و موتورهای V8 صنعتی و دریایی را به دلیل اعتصاب به تأمین کننده نامعلوم قطعات موتور ریخته گری که از 14 ژوئن آغاز شد و همچنان ادامه دارد ، کاهش دهد. در سایت اور یدک قطعات استوک اسکانیا موجود میباشد.

 ایرجان اسلوند ، سخنگوی ایرجان اسلوند ، به Automotive Logistics گفت ، با این حال ، هفته گذشته تولیدکننده شروع به تولید بلوک های موتور برای اسکانیا کرد و این امر باعث شد که تولیدکننده کامیون و موتور سوئدی بتواند برنامه زمانبندی تحویل جدیدی را آغاز کند.

وی گفت: "[عرضه] هنوز ناامن و با تاخیرهای زیاد است ، اما [از] توقف کامل بهتر است." "ما به سادگی مجبور شدیم با سفارشات ، در گفتگوی نزدیک با مشتریان مربوطه ، سفارشات عقب افتاده را شروع کنیم."

الکساندر ولاسکامپ ، سرپرست کامیون های اسکانیا در بیانیه ای گفت: "این احتمالاً بدترین اختلالی است که در چندین دهه اخیر هنگام اختلال در تأمین به شرکت ما وارد شده است. من واقعاً می خواهم از مشتریانمان برای صبر و درک زیادی که در این شرایط وخیم نشان داده اند تشکر کنم. "

کاربرگرامی فروشگاه اینترنتی اُور یدک ، لطفا برای ثبت نوبت تعمیرات خودروهای سنگین ، در لینک زیر به سامانه رزرواسیون اوریدک مراجعه فرمائید:

http://www.overyadak.com/reservation /

 

lslund گفت ، این شامل برخی از اجاره های طولانی تر کامیون ها ، برخی دیگر قوه محرکه متفاوت است ، در حالی که گروه سوم آماده تحویل کامیون V8 بودند. وی افزود که مشتریان متوجه شده اند که اسکانیا در فرآیند بزرگتری "قربانی" بوده است.

در همین حال ، ولاسکامپ اظهار داشت: "ما در اسکانیا در حال حاضر تمام توان خود را برای احیای وضعیت عادی و تحویل کامیون ها و موتورهای V8 در سراسر جهان در اسرع وقت انجام می دهیم."

در سایت اور یدک قطعات استوک اسکانیا موجود میباشد.

این شرکت ، که موتورها را در Södertälje در نزدیکی استکهلم می سازد ، هشدار داده است که پاکسازی عقب ماندگی ها مدتی طول می کشد زیرا "اختلالات تولید به این بزرگی انواع چالش های لجستیکی را ایجاد می کند."

 

ویلاسکامپ گفت ، تا زمانی که امکان افزایش تولید وجود نداشته باشد ، ابهاماتی در پیش است ، اما افزود که کامیون ساز از همین حالا شروع به کار کرده است و به تدریج با هدف تأیید برنامه تحویل صحیح در چند ماه آینده برای سفارشات موجود ، افزایش می یابد. سپس او گفت که این شرکت برای سفارشات جدید باز می شود.

اسلوند در گفتگو با Automotive Logistics گفت: "کل این وضعیت در زمانی ایجاد شد که ما به شدت مشغول تولید واحدهای V8 جدید بودیم و فقط می توانم بگویم که چقدر متأسفیم که این اتفاق برای مشتریان وفادار اسکانیا رخ داد." برنامه تولید و تحویل عادی در ابتدای سه ماهه اول سال آینده.

کاربرگرامی فروشگاه اینترنتی اُور یدک ، لطفا برای جستجوی هرگونه قطعه مکانیکال ،

لوازم یدکی ، قطعات الکترونیک و تزئینات و تعمیرات خودروهای سنگین ، در لینک زیر به فروشگاه اوریدک مراجعه فرمائید:

http://www.overyadak.com/eshop /

 

وی با اشاره به اینکه مشتریان در حال حاضر با زمان های طولانی که تقاضای عظیمی برای V8 ها ایجاد کرده بود سروکار داشتند ، گفت: "برخی همیشه ناامید خواهند شد ، این اجتناب ناپذیر است. اما در دراز مدت امیدواریم ببینیم که هیچ اثر ماندگاری از این سکسکه در زنجیره تامین ما وجود نخواهد داشت. "

اسلوند در پاسخ به این س if ال که آیا کامیون و موتور سازنده در پی این مشکل به دنبال تأمین کننده دیگری هستند یا خیر ، گفت که تجربه چنین چیزی [منجر به افکار دوم و دامنه وسیع تر می شود] اجتناب ناپذیر است.

اقدام اعتصابی به منبع Scania V8 ضربه می زند

 

اسکانیا به دلیل حمله به تأمین کننده نامعلوم قطعات موتور ریخته گری نتوانست سفارشات مشتریان بیش از 2000 کامیون با موتور V8 را انجام دهد. فروش موتورهای V8 صنعتی و دریایی نیز تحت تأثیر قرار می گیرد.

در سایت اور یدک قطعات استوک اسکانیا موجود میباشد.

این اعتصاب از 14 ژوئن آغاز شد و در پی جریانی است که در اوایل سال جاری رخ داد ، هنگامی که تولیدکننده سوئدی در حمل و نقل از همان تأمین کننده دچار اختلال شد.

 

کریستین لوین ، سرپرست فروش و بازاریابی می گوید: "من عمیقا متاسفم که ما در حال حاضر قادر به ارائه موتور اسکانیا V8 به مشتریان نیستیم که معیار صنعت و بخشی از DNA شرکت ما است."

کاربرگرامی فروشگاه اینترنتی اُور یدک ، لطفا برای همه امکانات و خدمات استارتاپ اوریدک، لطفا به سایت اطلاع رسانی اوریدک در آدرس زیر مراجعه فرمائید:

https://overteam.ir /

 

"سازمان فروش ما در حال حاضر بر توانایی ارائه موتورهای 13 لیتری جایگزین یا راه حل های دیگر متمرکز است تا اطمینان حاصل شود که مشتریان تحت تأثیر می توانند تعهدات خود را به مشتریان خود برآورده کنند. این فقط به این معنی است که اطمینان حاصل کنیم که ما تمام تلاش خود را برای حفظ اعتماد مشتریان خود انجام می دهیم. "

 

اندرس ویلیامسون ، سرپرست خرید ، افزود: "ما بیش از 20 سال سابقه همکاری با این تأمین کننده داریم. ما تمام تلاش خود را برای ایمن سازی و بهینه سازی زنجیره تامین خود انجام می دهیم تا از مزاحمت بیشتر برای مشتریان جلوگیری کنیم. "

کامیون های اسکانیا با UECC به روسیه ارسال می شود

کامیون ساز اسکانیا با جابجایی کامیون های تمام شده خود از بلژیک به روسیه با اپراتور اروپایی ro-ro دریایی کوتاه UECC قرارداد امضا کرد.

بیست کامیون که در کارخانه اسکانیا در زوول در هلند ساخته شده بود ، در اوایل ماه جاری در بندر زیبرگه بلژیک بارگیری شد تا به بندر سنت پترزبورگ ارسال شود. UECC گفت که واحدهای اسکانیا را به صورت هفتگی بین دو پورت بارگیری می کند.

 

سال گذشته اسکانیا 2600 کامیون در بازار روسیه فروخت که اکثریت آنها تراکتورهای دو محور مجهز به موتور 13 لیتری اسکانیا بودند. اسکانیا همراه با کامیون های ساخته شده در کارخانه Zwolle ، کامیون هایی را که به مقصد بازار روسیه از کارخانه سائو برناردو دو کامپو در برزیل تهیه می شود ، ارسال می کند. به گفته سخنگوی سازنده کامیون ، برخی از این کامیون ها ، عمدتا خودروهای ساختمانی ، نیز به عنوان کیت های کرانک تحویل داده می شوند که با مشخصات بازار روسیه در مرکز تحویل و آماده سازی اسکانیا در سن پترزبورگ ، که در سال 2010 افتتاح شد ، مونتاژ شده اند.

 

کامیون های بارگیری شده در Zeebrugge به کشتی های سوخت دوگانه UECC ، Auto Eco و Auto Energy ، که می توانند با گاز طبیعی مایع ( LNG ) کار کنند ، حمل می شوند. آنها بر روی سرویس بالتیک UECC که بین ساوتهمپتون در انگلستان و بندر سن پترزبورگ از طریق آلمان ، سوئد و فنلاند اجرا می شود ، فعال هستند.

 

UECC در بیانیه ای گفت: "این یک نقطه عطف برای UECC است و ما بسیار مفتخریم که چنین قراردادی توسط شرکتی مانند اسکانیا و با تمرکز بر حمل و نقل پایدار به ما اعطا می شود." "افزودن اسکانیا به مجموعه مشتریان ما بسیار هیجان انگیز است و تشویق می شود که تمرکز ما بر راه حل های حمل و نقل دریایی سبزتر ، همراه با اقدامات و پشتکار ما ، این نتیجه مثبت را به همراه داشته باشد."

 


 

برگشت به بالا