اسکانیا وعده داده است که از جریمه 880 میلیون یورویی اتحادیه اروپا برای تعیین قیمت اعتراض کند

اسکانیا ، تولیدکننده خودروهای تجاری متعلق به فولکس واگن ، از جریمه کمیسیون اروپا به مبلغ بیش از 880 میلیون یورو (1.04 میلیارد دلار) به دلیل نقشش در کارتل حمل و نقل کامیون که گفته می شود 14 سال به طول انجامید ، تجدید نظر خواهد کرد.

اسکانیا وعده داده است که از جریمه 880 میلیون یورویی اتحادیه اروپا برای تعیین قیمت اعتراض کند

اسکانیا ، تولیدکننده خودروهای تجاری متعلق به فولکس واگن ، از جریمه کمیسیون اروپا به مبلغ بیش از 880 میلیون یورو (1.04 میلیارد دلار) به دلیل نقشش در کارتل حمل و نقل کامیون که گفته می شود 14 سال به طول انجامید ، تجدید نظر خواهد کرد.

قطعات اسکانیا شاهپور اصفهان در سایت اوریدک موجود می باشد.

اسکانیا شاهپور 

در اواخر سپتامبر ، کمیسیون اروپا اعلام کرد که تحقیقات طولانی مدت آن نشان داده است که اسکانیا قوانین ضد انحصار اتحادیه اروپا را نقض کرده است و در بازه زمانی 1997 تا 2011 با پنج تولیدکننده کامیون دیگر در مورد قیمت گذاری کامیون و انتقال هزینه های فن آوری های جدید مورد نیاز برای سخت گیری ، تبانی کرده است. قوانین انتشار کامیون

 

مارگرت وستاگر ، کمیسر رقابت های اتحادیه اروپا با اعلام این خبر گفت: "تصمیم امروز پایان تحقیقات ما در مورد یک کارتل بسیار طولانی مدت است. این کارتل تعداد قابل توجهی از حمل و نقل جاده ای در اروپا را تحت تأثیر قرار داد ، زیرا اسکانیا و دیگر تولیدکنندگان کامیون در کارتل بیش از 9 کامیون از هر 10 کامیون متوسط ​​ و سنگین فروخته شده در اروپا تولید می کنند. این کامیون ها حدود سه چهارم حمل و نقل داخلی کالا در اروپا را تشکیل می دهند و نقش مهمی در اقتصاد اروپا بازی می کنند. به جای تبانی بر سر قیمت ، سازندگان کامیون باید با یکدیگر رقابت می کردند - همچنین در زمینه بهبود محیط زیست. "

 

پنج کامیون ساز دیگر که در این تحقیقات شرکت داشتند - MAN ، DAF ، Daimler ، Iveco و Volvo/Renault - همه در ژوئیه سال گذشته با EC بر سر این موضوع به توافق رسیدند. MAN به عنوان افشاگر از جریمه اجتناب کرد اما چهار تولیدکننده دیگر در مجموع تقریباً 3 میلیارد یورو جریمه شدند. در آن زمان اسکانیا از دستیابی به توافق با EC خودداری کرد.

 

بر اساس گزارش EC ، افراد درگیر در این کارتل طی سالهای 1997 تا 2004 خود را در طول جلسات و تماس های تلفنی در سطح مدیر ارشد سازماندهی کردند. و همچنین از طریق مبادلات الکترونیکی که توسط شرکتهای تابعه آلمانی آنها از سال 2004 به بعد انجام شده است. گفته می شود بحث آنها در مورد افزایش قیمت "فهرست ناخالص" مربوطه ، زمان معرفی فناوری های جدید انتشار گازهای گلخانه ای و انتقال هزینه های مربوط به این فناوری های انتشار به مشتریان است.

قطعات اسکانیا شاهپور اصفهان در سایت اوریدک موجود می باشد.

 اسکانیا شاهپور

اسکانیا در بیانیه ای پس از آخرین حکم اتحادیه اروپا ، گفت: "اسکانیا به شدت به تمام یافته ها و ادعاهای مطرح شده از سوی کمیسیون اروپا اعتراض می کند و به طور کلی از این تصمیم تجدیدنظر خواهد کرد." وی افزود که به طور کامل با تحقیقات همکاری کرده است.

 

سخنگوی کامیون ساز سوئدی از توضیح اینکه اسکانیا بر چه اساسی جذابیت دارد توضیح ندهد یا اینکه بگوید برای چه کسی و در چه زمانی درخواست تجدید نظر خواهد شد. Automotive Logistics می داند که هرگونه اعتراض باید ظرف دو ماه پس از صدور حکم به دادگاه عمومی اتحادیه اروپا انجام شود.

 

سخنگوی کمیسیون اروپا گفت که از تصمیم خود در دادگاه دفاع خواهد کرد.

 

حکم اتحادیه اروپا به طور موثری  راه را برای اپراتورهای کامیون باز می کند تا از دادگاه های کشورهای عضو خود درخواست غرامت کنند.

 

در اوایل سال جاری ، اتحادیه تجاری انگلستان Road Haocage Assocation یک ادعای گروهی در لندن برای جبران خسارت از کامیون سازان اصلی درگیر آغاز کرد. پیشنهاد شده است که تقریباً 2000 اپراتور کامیون برای ادعا ثبت نام کرده اند.

قطعات اسکانیا شاهپور اصفهان در سایت اوریدک موجود می باشد.

 اسکانیا شاهپور

این انجمن همچنین اعلام کرده است که مبلغ غرامت به ازای هر کامیون جدید با احتساب سود بیش از 6000 پوند (7،950 دلار) خواهد بود. این رقم غرامت احتمالی مربوط به افزایش هزینه های سوخت ناشی از تصمیم سازندگان کامیون برای به تعویق انداختن فن آوری های انتشار گازهای کم مصرف را در نظر نمی گیرد.

کاربرگرامی فروشگاه اینترنتی اُور یدک ، لطفا برای ثبت نوبت تعمیرات خودروهای سنگین ، در لینک زیر به سامانه رزرواسیون اوریدک مراجعه فرمائید:

http://www.overyadak.com/reservation /

 

اسکانیا از برنامه های ارتقاء فناوری راه های برقی استقبال می کند

کامیون ساز اسکانیا از برنامه های سوئد و آلمان برای تسریع در توسعه فناوری جاده های برقی استقبال کرده است.

 

این برنامه ها بخشی از مشارکت نوآوری جدید بین دو کشور است که سه شنبه (31 ژانویه) در سفر آنگلا مرکل ، صدراعظم آلمان به سوئد آغاز شد. هدف این مشارکت تقویت همکاری بین این دو در زمینه توسعه و بکارگیری فناوری جدید در تعدادی از زمینه ها ، از جمله از نظر جابجایی و جاده های برقی است.

 

اسکانیا متعلق به فولکس واگن در حال همکاری با شرکت آلمانی زیمنس بر روی فناوری جاده های برقی است و اعلام کرده است که "آماده است تا گام بعدی را از آزمایش میدانی تا اجرای تجاری واقعی بردارد". همکاری آنها در افتتاح اولین جاده برقی در جهان برای تردد وسایل نقلیه سنگین در Gävle ، مرکز سوئد در ژوئن سال گذشته در امتداد 2 کیلومتری بزرگراه E16 (تصویر) انجام شد.

 

"این افتخار است که بتوانم کار اسکانیا در جاده الکتریکی را برای صدراعظم مرکل توضیح دهم. Henrik Henriksson ، رئیس و مدیرعامل اسکانیا ، پس از سفر مرکل ، گفت که توافق بین سوئد و آلمان بر ارزش مشارکت های استراتژیک در ایجاد راه حل هایی برای آینده حمل و نقل پایدار تأکید می کند.

در اوایل ماه جاری ، اسکانیا و تویوتا یک پروژه آزمایشی سه ساله را در سنگاپور برای آزمایش استفاده از کامیون های خودران در جاده های عمومی اعلام کردند.

کاربرگرامی فروشگاه اینترنتی اُور یدک ، لطفا برای جستجوی هرگونه قطعه مکانیکال ،

لوازم یدکی ، قطعات الکترونیک و تزئینات و تعمیرات خودروهای سنگین ، در لینک زیر به فروشگاه اوریدک مراجعه فرمائید:

http://www.overyadak.com/eshop /

 

اسکانیا و تویوتا محاکمه جوخه کامیون سنگاپور را آغاز کردند

زیرمجموعه فولکس واگن ، اسکانیا و تویوتا ، قرار است اولین عملیات دسته بندی کامیون های خودران در مقیاس کامل را در سنگاپور انجام دهند ، که بزرگترین پروژه آزمایشی در نوع خود توصیف شده است.

 

این خلبان سه ساله ، که کار آن در این ماه آغاز می شود ، شامل سه کامیون مستقل می شود که از کامیون سرنشین دار در جاده های عمومی استفاده می کنند و کانتینرها را بین پایانه های بندری با بارگیری و تخلیه خودکار بارها جابجا می کند.

 

این پروژه توسط وزارت حمل و نقل و اداره بندر سنگاپور ( PSA Corporation ) سازماندهی شده است و در دو مرحله انجام می شود. اولین مورد بر طراحی ، آزمایش و پالایش فناوری دسته بندی کامیون برای سازگاری با شرایط محلی متمرکز خواهد بود ، که اسکانیا و تویوتا در مراکز تحقیقاتی مربوطه خود در سوئد و ژاپن انجام خواهند داد. مرحله دوم شامل آزمایشات محلی و توسعه فناوری در سنگاپور است که برای آن یک مسیر آزمایشی 10 کیلومتری در امتداد بزرگراه ساحل غربی تعیین شده است.

 

خلبان در ابتدا حمل و نقل بین ترمینال بین پایانه برانی و پایرین پنجنگ را شامل می شود و در نهایت ممکن است برای حمل و نقل در محدوده بندر و همچنین بین پایانه های پسیر پنجنگ و بندر Tuas افزایش یابد.

 

پانگ کین کیونگ ، دبیر دائمی حمل و نقل و رئیس کمیته حمل و نقل جاده ای خودمختار در سنگاپور ( CARTS ) ، می گوید: "کامیون داری همانطور که امروز می شناسیم یک صنعت بسیار پرمصرف است. ما با کمبود راننده کامیون مواجه هستیم. در این راستا ، تکنولوژی دسته کامیون فرصتی را برای افزایش بهره وری در بخش بندر و صنعت حمل و نقل به ما ارائه می دهد. "

بیانیه ای از اسکانیا نشان می دهد که با نزدیک شدن تعداد خودروهای سنگاپور به یک میلیون ، این آزمایشگاه "آزمایشگاه زنده" برای مفاهیم جدید خودروها با هدف افزایش بهره وری و ایمنی و بهینه سازی ظرفیت جاده است.

در ماه نوامبر ، یکی دیگر از زیرمجموعه های کامیون VW ، MAN ، از امضای تفاهم نامه ای با DB Schenker برای استفاده از یک دسته کامیون در سال 2018 در بزرگراه دیجیتال آزمایشی در بزرگراه A9 در آلمان ، بین سایتهای DB Schenker در مونیخ و نورنبرگ خبر داد. این پروژه همچنین شامل استقرار کامیون های خودران در سایت DB Schenker در نورنبرگ می شود.

کاربرگرامی فروشگاه اینترنتی اُور یدک ، لطفا برای همه امکانات و خدمات استارتاپ اوریدک، لطفا به سایت اطلاع رسانی اوریدک در آدرس زیر مراجعه فرمائید:

https://overteam.ir/

برگشت به بالا