دانش در اسکانیا قدرت است ،قسمت دوم

جدا از اندازه زیاد عملیات ، سه مورد وجود دارد که هنگام ورود به سالن ماشینکاری متوجه می شوید. اول پاکیزگی عمومی ، دوم غروری که عوامل با آن کار خود را انجام می دهند. ثالثاً و من مطمئن هستم که اصلی ترین کاری که آنها می خواهند انجام دهند سهولت در دید - یا "تجسم" در اصطلاح اسکانیا است

 
ماشینکاری تمیز اسکانیا
جدا از اندازه زیاد عملیات ، سه مورد وجود دارد که هنگام ورود به سالن ماشینکاری متوجه می شوید. اول پاکیزگی عمومی ، دوم غروری که عوامل با آن کار خود را انجام می دهند. ثالثاً و من مطمئن هستم که اصلی ترین کاری که آنها می خواهند انجام دهند سهولت در دید - یا "تجسم" در اصطلاح اسکانیا است. این احساس باز با استفاده گسترده از نوار نقاله های هوایی کمک می کند ، که به کارگران اجازه می دهد کل خط را از جمله مشاهده تخته های تکت و چراغ های هشدار دهنده مشاهده کنند. برای اطلاع از قیمت لوازم یدکی ولوو به سایت اوریدک مراجعه کنید.

 

در پیکربندی معمول اسکانیا ، خط میل بادامک - در واقع دو خط است زیرا توسط یک عملیات سخت شدن عملیات حرارتی خارجی شکسته می شود - یک عملیات موازی است که از دو خط جریان یکسان تشکیل شده است. یک ربات ABB جعل را به سیستم نوار نقاله دروازه ای GSA و از طریق یک سری عملیات فرز ( Heller ) و مراکز چرخش ( Heyligenstaedt ) ارائه می دهد. این قسمت بین عملیات توسط سیستم انتقال هوایی جابجا می شود ، یک دید واضح حفظ می شود و در پایان جریان توسط یک ربات ABB دوم انباشته می شود. این دو خط توسط عوامل کنترل می شوند و می توانند 110 میل بادامک را در هر سه شیفت روزانه تولید کنند. برای اطلاع از قیمت لوازم یدکی ولوو به سایت اوریدک مراجعه کنید. انگکوئست توضیح می دهد: "ما خطوط موازی را اجرا می کنیم که به ما امکان می دهد تولید را با زمان بسیار بالایی انجام دهیم." "این همچنین به ما امکان می دهد تا نمونه های اولیه را در همان جریان اجرا کنیم و بتوانیم محصولات جدید را افزایش دهیم و محصولات قدیمی را بدون هیچ گونه تغییر بزرگی در ابزار افزایش دهیم. ما سعی می کنیم از ساختار یکسانی در تمام عملیات استفاده کنیم.

کاربرگرامی فروشگاه اینترنتی اُور یدک ، لطفا برای ثبت نوبت تعمیرات خودروهای سنگین ، در لینک زیر به سامانه رزرواسیون اوریدک مراجعه فرمائید:

بافر و جریان

انکوئیست ادامه می دهد: "ما دوست داریم که در زمان واقعی ، با تجسم و کار استاندارد و با یک جریان مداوم کار کنیم ،" اما ما همچنین باید بپذیریم که هنوز در مناطق خاص به بافرها نیاز داریم و باید مقدار انعطاف پذیری داشته باشیم . ما لودر دروازه ای داریم ، اما جرثقیل ها را داریم تا بتوانیم نمونه های اولیه را اجرا کنیم ، بنابراین مقدار انعطاف پذیری داریم. برای اطلاع از قیمت لوازم یدکی ولوو به سایت اوریدک مراجعه کنید.

 

 

"یک چیز مهم این است که بتوانیم با سرمایه گذاری های کمتری ، در همان بازه تولیدی ادامه دهیم. البته ، با استفاده از نسل جدید آسیاب یا چیزهایی که می توانیم از ساختمانهای مشابه استفاده کنیم ، می توانیم از همان لودرهای دروازه ای استفاده کنیم و می توانیم از همان ربات ها استفاده کنیم. اینها واقعاً اصول اولیه است. "

 قیمت لوازم یدکی ولوو

همانطور که آنگکوئیست توضیح می دهد ، بافر ، دوازده پالت بارگذاری شده که در حال حاضر بین خطوط میل بادامک نرم و سخت (سخت و سخت شده) روی زمین قرار دارند ، در حال حاضر یک شر ضروری است. این چیزی است که آنها سخت تلاش می کنند تا با وارد کردن روند سخت شدن در خانه ریشه کن کنند. او می گوید: "بسیاری از رقبای ما سالهاست که آن را دارند." "ما یک روش سخت کردن منحصر به فرد داریم ، اما عیب آن این است که ما باید جریان خوبی داشته باشیم تا سخت شدن را به صورت دسته ای و خارج از آن در یک ساختمان متفاوت اجرا کنیم ، بنابراین روند کار را کند می کند." بافرهای موردی چیزی است که وقتی جریان محصول با یک کار خارجی که نمی تواند در داخل انجام شود قطع شود - چه به دلایل فنی و چه به لحاظ مالی - نمی توان به آنها کمک کرد. "اگر واقعاً شکست بخوری ، این کار را می کنی ، اما باید واقعاً از آن اجتناب کنی. جریان فوق العاده مهم است - بدون جریان شما هیچ گونه اشتراکی ندارید ، هیچ کار استانداردی ندارید ، بازخورد و تجسم در زمان واقعی را از دست می دهید و هدر می دهید. اما شاید در مرحله شروع ، اگر روش جدیدی داشته باشیم که در سطح بسیار پایین اجرا شود ، این چیز دیگری است. ما استراتژی ای را به کار می بندیم تا تولید را درصورتی که برای کار اصلی مهم باشد ، در داخل تولید کنیم. در غیر این صورت ما آن را ارسال می کنیم. اگر برای اتاق احتراق مهم باشد - دانش طولانی مدت - پس ما آن را حفظ خواهیم کرد. "

کاربرگرامی فروشگاه اینترنتی اُور یدک ، لطفا برای جستجوی هرگونه قطعه مکانیکال ،

لوازم یدکی ، قطعات الکترونیک و تزئینات و تعمیرات خودروهای سنگین ، در لینک زیر به فروشگاه اوریدک مراجعه فرمائید:

http://www.overyadak.com/eshop /

 

کنتراست میل لنگ

خط میل بادامک سخت در واقع آینه ای از خط نرم است ، با روبات های ABB یک نوار نقاله سقفی Bleichert را بارگیری می کنند که این قطعه را از طریق دستگاه های آسیاب ، پرداخت و فوق العاده با استفاده از آسیاب های Landis و Junker دریافت می کند. در انتهای خط ، که به وضوح توسط همه کارگران در هر دو خط میل بادامک قابل مشاهده است ، یک جدول زمانی بزرگ takt وجود دارد که مقادیر مورد انتظار برای شیفت و هرگونه مغایرت را نشان می دهد. در خط میل لنگ تغییرات زیادی در حال انجام است که روند به روز می شود. اما در مرحله گذرا تضاد ایده آلی بین قدیم و جدید ایجاد می کند. خط قدیمی که توسط روبات ها بین ماشین ها منتقل می شود ، نامرتب به نظر می رسد و درک آنچه در کل خط اتفاق می افتد غیرممکن است. برای اطلاع از قیمت لوازم یدکی ولوو به سایت اوریدک مراجعه کنید.

 

در خطوط جدید ، سه خط جریان موازی با استفاده از نوار نقاله های GSA به وضوح قابل تشخیص است و کل فرآیند ، از طریق ماشین آلات سخت کننده Alfing و آسیاب های Junker و Landis ، از هر نقطه روی خط قابل مشاهده است. انگکیست هنگام قدم زدن در خطوط توضیح می دهد: "شما می توانید تفاوت را ببینید." وی ادامه داد: "این روشی بود که ما در ابتدای دهه نود ساختیم و روشی که امروزه برخی از مردم می سازند. مهمترین کار تیمی است. هنگامی که شما در مورد روح صحبت می کنید به تجسم و زمان واقعی نیاز دارید و باید چهره های شاد را ببینید. می بینید که کارمندان خوشحال هستند و آنها نمی دانستند که شما می آیید. "

کاربرگرامی فروشگاه اینترنتی اُور یدک ، لطفا برای همه امکانات و خدمات استارتاپ اوریدک، لطفا به سایت اطلاع رسانی اوریدک در آدرس زیر مراجعه فرمائید:

https://overteam.ir/

ادامه مقاله در صفحه مقاله دانش در اسکانیا قدرت است قسمت سوم 
 

برگشت به بالا