دانش در اسکانیا قدرت است قسمت سوم

اعتبار اسکانیا بر اساس استانداردهای جهانی بنا شده است که ریشه در تأسیسات نمونه Sodertalje در سوئد دارد. AMS با مدیر تولید اریک آنگکیست در مورد اهمیت تولید دانش فنی صحبت می کند.

 

جایگزینی خطوط قدیمی

در مورد میل لنگ ها ، آنگکیست توضیح می دهد که این همان مفهومی است که روی خطوط میل بادامک وجود دارد. "ما با سه جریان موازی در ماشینکاری نرم کار می کنیم و در حال حاضر سه ماشین سخت کاری داریم. دو نفر از آلفینز و یک نفر از الاستون. ما قدیمی ترین را بیرون می اندازیم زیرا واقعاً قدیمی است. "مفهوم در اینجا جریان ، تجسم آن ، تصور آن است. برای خرید و فروش و قیمت قطعات فابریک اسکانیا به سایت اوریدک مراجعه کنید.

 شما می توانید تفاوت بین خط ربات و خط دروازه را ببینید و البته این یک خط ربات قدیمی است. اما شما هنوز هم این تفاوت را خواهید دید و خواهید فهمید که چرا ما مقدار کمی پول اضافی وارد خط دروازه می کنیم زیرا این امر جریان را در زمان واقعی بهبود می بخشد. ما در آنجا خروجی بهتر و مردم شادی خواهیم داشت. "سه خط وجود دارد و یک خط سخت ، چرخ در ابتدا و متعادل سازی و پرداخت ، و بازرسی نهایی. برای خطوط شش و V8 ، ما عملیات ویژه ای را برای جمع آوری وزنه های ضد و غیره داریم. "

یک نمونه خوب از غرور و افتخار نیروی کار ، نگرش آنها در یک زمان ناخوشایند است زیرا خطوط قدیمی با خطوط جدید جایگزین می شوند . سالن در مکان هایی شبیه به یک محل ساختمان ، همه بدون لغزش در اهداف تولید. آنگویست می گوید: "ما در حالی که سطح بسیار بالایی از تولید را اجرا می کنیم ، تغییرات را انجام می دهیم." "برای مردم گاهی وحشتناک بوده است ، اما آنها در خطوط جدید شرکت کرده اند و روش انجام کار را می بینند و می دانند که ارزش آن را دارد. "سخت است باور کنیم که کسی می تواند در کنار بیل مکانیکی کار کند. ما آخر هفته ها بدترین کارها را می کنیم ، اما تقریباً 365 روز در حال دویدن هستیم بنابراین وقت اضافی برای انتظار برای تعطیلات و مواردی از این دست نداریم. " برای خرید و فروش و قیمت قطعات فابریک اسکانیا به سایت اوریدک مراجعه کنید.

بلوک و سر

عبور از آن طرف بلوک و سالن سیلندر کاملاً متضاد است. در اینجا شما با یک خط انتقال عظیم سنتی روبرو هستید که نزدیک به 30 ابزار ماشین قبل از انتقال قطعه در امتداد نوار نقاله کف به ابزار بعدی ، عملیات منحصر به فرد ماشینکاری بلوک سیلندر را انجام می دهند. در تلاش برای افزایش انعطاف پذیری خط ، سه مرکز ماشینکاری مدرن و همه کاره MAG Hüller Hille در میانه مراحل اضافه شده است. همین امر برای خط سرسیلندر کوچکتر نیز صادق است ، جایی که سه مرکز ماشینکاری Grob به آن اضافه شده است. آنگویست می گوید: "ما دو خط سفت و سخت به سبک قدیمی و با انعطاف پذیری پایین داریم." "ما یک برنامه موتور را اجرا می کردیم ، اما اکنون یک برنامه جدید موتور را شروع کرده ایم و باید بتوانیم این محصولات را نیز اجرا کنیم. سپس سه ماشین در خط بلوک سیلندر D12 و سه ماشین در خط سر سیلندر اضافه کردیم. "این به ما انعطاف پذیری برای محصولات جدید را می دهد ، اما همچنین به ما امکان می دهد تا در خانواده موتور قدیمی نیز محصول را بهبود ببخشیم. بنابراین ما ترکیب خوبی داریم و در خطوط جدیدی که ایجاد می کنیم ، ترکیبی داریم. مراکز ماشینکاری پایه را در آنجا تشکیل می دهند اما ما ماشین های خاصی نیز خواهیم داشت. هرچند مانند سایر کشورهای جهان ، ما در حال انتقال به مراکز ماشینکاری هستیم. این به ما امکان می دهد انعطاف پذیری بسیار بالایی برای برنامه های جدید موتور و تغییرات در برنامه فعلی موتور داشته باشیم. بنابراین به ما انعطاف می بخشد و ما همچنین با استاندارد سازی اجزا بسیار سخت کار می کنیم. "

کاربرگرامی فروشگاه اینترنتی اُور یدک ، لطفا برای ثبت نوبت تعمیرات خودروهای سنگین ، در لینک زیر به سامانه رزرواسیون اوریدک مراجعه فرمائید:

http://www.overyadak.com/reservation /

کنرود و آستر

با یک پیاده روی کوتاه شما را به سالن سوم فرآیند ماشین کاری می رساند ، جایی که ماشین های تولید کننده خط و سیلندر هستند. اسكانیا روش كاملاً متفاوتی را برای ساخت ماشین آلات انتخاب كرده است و مراكز ماشین سازی Emag را كه توسط روبات های ABB بارگیری می شوند انتخاب می كند. قطعات را قبل از اتمام در یک مرکز خسته کننده ماوزر ، توسط کامیون های لیفتراک ، منظره ای نادر در کارخانه ، به دستگاه حفاری نفتی Mollart و دستگاه ترک خوردگی Alfing منتقل می کنیم. همانطور که آنگویست توضیح می دهد ، این طرح ماشینکاری یک ضربه ، راهی آسان برای افزایش تولید به شرکت داده است. او می گوید: "در حال حاضر ما سه مرکز ماشینکاری داریم و در حال نصب مرکز چهارم هستیم." "این چهار سلول کاملاً موازی خواهند بود و همه آنها کار یکسانی را انجام می دهند. خوبی این است که ما کار خود را با یکی آغاز کردیم که ایده را امتحان کردیم - فقط یک ماشین ، یک ربات. سپس یکی دیگر و یکی دیگر اضافه کردیم تا چهارم. ما می توانیم ماشین های بیشتری را نیز اضافه کنیم. این امکان را به ما می دهد تا روش را بهبود ببخشیم و گام به گام کار کنیم و سرمایه گذاری کنیم.

"ما در سه خط جدیدی که می سازیم همین کار را خواهیم کرد. ما در حال نصب یک مرحله هستیم و برای مرحله دو آماده هستیم و برای مرحله سه آماده هستیم. بنابراین می توانیم در همان ساختار اجرا کنیم و در مورد مفاهیم جدید فکر کنیم. با استفاده از این مراکز ماشینکاری چیز دیگری به دست می آورید. با خط conrod ، آن را با سلولهای موازی و یک بافر کوچک اجرا می کنیم و سپس به یک خط کوچکتر با حفاری سوراخ روغن و یک دستگاه میل لنگ می رویم ، سپس یک بافر کوچک و سپس وارد یک ماشین خسته کننده خوب می شویم. ما آن خط را در سطح بسیار بالایی از زمان اجرا می کنیم و امکان اجرای انواع مختلف حمل و نقل را خواهیم داشت. ما می توانیم نمونه های اولیه را نیز اجرا کنیم. "

کاربرگرامی فروشگاه اینترنتی اُور یدک ، لطفا برای جستجوی هرگونه قطعه مکانیکال ،

لوازم یدکی ، قطعات الکترونیک و تزئینات و تعمیرات خودروهای سنگین ، در لینک زیر به فروشگاه اوریدک مراجعه فرمائید:

http://www.overyadak.com/eshop /

ادامه مقاله در صفحه مقاله دانش در اسکانیا قدرت است قسمت چهارم

 
 

برگشت به بالا